یسنا - حسنایسنا - حسنا، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره
پیوند آقا و بانو♥ ♥پیوند آقا و بانو♥ ♥، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 5 روز سن داره

سیب های سرخ زنـــ♥♥ــــدگی

واکسن 6 ماهگیه دوقلوهام ღღ

1394/11/27 13:21
نویسنده : مامان آسیه
339 بازدید
اشتراک گذاری

اصلا باورم نمیشد که بعد از تزریق امپول دوقلوهام نه تب کردن نه بیقراری نه حتی درد

خب جای شکر داره . الحمدالله 

قبل از رفتن به بهداشت قطره استامینوفن رو بهشون دادم(14قطره)

من و مامان جونم ساعت 8نیم صبح به همراه بابا جونم رفتیم مرکز بهداشت و تقریبا خلوت بود . علاوه بر واکسن 6ماهگی ،قطره فلج اطفال هم دادن . دخترا بعد از کمی گریه فراموش کردن که چه اتفاقی افتاده . نازگلا رو هم وزن کردن البته با اصرار من . میگفت واسه قد و وزن یه روز دیگه بیایین. اما ته دلم گفتم کور خوندی همین الان باید وزن کنی.

وقتی اومدیم خونه اینقدر شاد بودن و میخدیدن که من و مامانم گفتیم این واکسن شادی بوده!!

قراره ابجیم واسه عید بیاد . ابجیم شمال زندگی میکنه البته فکر کنم قبلا اینو گفتم . همه ی خونواده بی صبرانه منتظر دیدنشیم مخصوصا که هنوز دوقلوها رو ندیده .

                                                                                

پسندها (5)

نظرات (2)

نسیم جون
28 بهمن 94 18:01
عزیزم!چه نازن اینا... پیشم بیا
book 1395
4 اسفند 94 10:37
اگر دوست دارید وقتی کتاب قصه برای کودکتان می خوانید عکس خودش را در کتاب ببیند و خود را جای قهرمان اصلی داستان حس کند به سایت من تاب مراجعه کنید. حالا من تاب چیه؟ من تاب ، کتاب داستان خاص کودک شماست. عکس کوچولوتون را برای ما بفرستید و یک کتاب منحصر به فرد از ما دریافت کنید "من تاب ویژه نوروز همراه با تخته شاسی رایگان تقدیم به کودک دلبند شما"