یسنا - حسنایسنا - حسنا، تا این لحظه: 8 سال و 8 ماه و 13 روز سن داره
پیوند آقا و بانو♥ ♥پیوند آقا و بانو♥ ♥، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 14 روز سن داره

سیب های سرخ زنـــ♥♥ــــدگی

اولین سفر با دوقلوها

1396/7/18 15:49
نویسنده : مامان آسیه
648 بازدید
اشتراک گذاری

سلام . دلم واسه وبلاگ دخترا تنگ شده بود اخه هر وقت میام اینجا یاد روزای شیرین گذشته میفتم. روزها گذشته اما خاطراتتش باقی مونده . دوقلوهام حالا بزرگ شدن . هر کاری دوست داشته باشن انجام میدن ،نقاشی میکشن،شعر میخونن،لگوهای رنگی رو خودشون مرتب میکنن،غذا رو تنها و بدون کمک من میخورن،حالا دیگه میگم بزرگ شدن .

گاهی وقتا هم دعوا میکنن ها ،گاهی وقتا موهای همو میکشن ، به سمت هم وسایلشونو پرتاب میکنن،جیغ میکشن ، عصبانیم میکنن 

اما با همه ی اینها خیلی شیرینن.

 

از مسافرتی که رفتیم تو وبلاگم حرفی نزدم . تقریبا دو ماه پیش رفتیم یه مسافرت هیجانی و خاطره انگیز اون هم با دوقلوهایی که تا حالا جرات نمیکردن یه مسافرت یه روزه برم باهاشون . دلو زدیم به دریا گفتم من مسافرت میرم اون هم با دخترای گلم . درسته شاید حسابی اذیت کنن اما دلیل نمیشه چند سال مسافرتمو تعطیل کنم . 

جدا کننده متن وبلاگ لاينر وبلاگ

یعنی این چند مدتی رو که از خونه کمتر بیرون رفته بودم و تفریح زیادی نداشتم رو حسابی تلافی کردم.با ماشین خودمون از زاهدان حرکت کردیم به سمت مشهد و یه زیارت فوق العاده داشتیم که خیلی بهمون چسبید و بعد اون حرکت بسمت شمال رو اغاز کردیم . نگم براتون که من عاشق شمالم یعنی اگه دست من بود تا حالا شمال زندگی میکردم اما چه حیف که محل کار همسری زاهدانه.خونه ی ابجیم گنبد هستش و بعد یه هفته اقامت تو گنبد با خانواده ی ابجیم بسمت دریای خزر و رامسر زیبا به راه افتادیم .کلی خوش گذشت .دوقلوها واسه اولین دفعه دریا رو میدیدن و اولش کلی ترسیدن اما بعد راه اومدن .

جدا کننده متن وبلاگ لاينر وبلاگ

سفر ما به دریا ختم نشد و ادامه ی سفر با خانواده ی ابجی جونم رفتیم قم .واسه دومین دفعه قم میرفتم اونجا بود که دوقلوها خیلی اذیتم میکردن و خیلی خسته شدم .سفرمون تقریبا 16روز طول کشید اما شیرین و موندگار شد تو ذهنمون.

جدا کننده متن وبلاگ لاينر وبلاگ

کلا میخوام بگم واسه استارت سفر با دوقلوها دلو بزنین به دریا و اغاز کنید چون همیشه یه ترس تو وجودتونه که نمیشه و نمیتونید و سخته. اره سخته اما شما هم سخت نگیرید

جدا کننده متن وبلاگ لاينر وبلاگ

پسندها (3)

نظرات (1)

千.𝓏千.𝓏
26 اردیبهشت 99 15:46
خدا دختراتون رو براتون حفظ کنه . سفر به خوشی دخترای ناز 😍