یسنا - حسنایسنا - حسنا، تا این لحظه: 8 سال و 8 ماه و 21 روز سن داره
پیوند آقا و بانو♥ ♥پیوند آقا و بانو♥ ♥، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 22 روز سن داره

سیب های سرخ زنـــ♥♥ــــدگی

دوقلوهام ⑤ساله شدن.خدایا شکرت

1399/2/27 14:28
نویسنده : مامان آسیه
608 بازدید
اشتراک گذاری

حرفای خوب با شما:  انگار همین یه هفته پیش بود که با استرس تمام شب قبل زایمانو خوابم نمیبرد و مدام بفکر دوقلوها بودم .

همین چند وقت پیش بود که بفکر تغذیه و ترکای شکمم بودم.

آخ آخ همین چند وقت پیش بود که اولین دفعه صدای گریه ی دوقلوها رو شنیدم .وای که چقدر اون لحظات شیرین بود

همین چند وقت پیش بود که بچه ها رو تو بغلم گرفته بودم و بهشون شیر میدادم و نگران بودم نکنه رشدشون خوب نباشه نکنه قدشون بلند نشه نکنه موهاشون بلند نشه نکنه و نکنه و....

اره همشون گذشت و دوقلوها 25مرداد 99میشن 5ساله و سراپا شوق و ذوقم بخودم افتخار میکنم که تحمل و صبرم زیاد بود به خودم میبالم که مامان شاد و پر انرژی بودم و هستم .حالم خوبه و بعضی وقتا دلم واسه نوزادیه دوقلوها تنگ میشه سریع میام وبلاگشونو میبینم یا عکسای نوزادیشونو.

11

مامانای باردار یا مامانای دوقلو یا مامانایی که تو فکر بچه ان . دوران بارداری و حتی روزهای سخت میگذره شاید این حرف تکراری باشه اما دنیاییه واسه خودش .خونسرد و با حوصله  و پرانرژی باشین و توکل بخدا کنید.روزایی که منتظر زودتر گذشتنش هستین روزهای عمرتونه 

بچه ها شیرین ترین بخش زندگی ان که اهمیت و شادبودن زندگی رو دوچندان میکنن قدرشونو بدونید.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)