یسنا - حسنایسنا - حسنا، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه سن داره
پیوند آقا و بانو♥ ♥پیوند آقا و بانو♥ ♥، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 1 روز سن داره

سیب های سرخ زنـــ♥♥ــــدگی

اولین قدمای کوچیک دخترام

1395/6/9 16:13
نویسنده : مامان آسیه
271 بازدید
اشتراک گذاری

Beautiful Rose PNG Clipart Image  Lily Flower PNG ClipartOrange Rose PNG Clipart Image

6شهریور یکی دیگه از روزای هیجان انگیز واسه منه چون اولین قدمای کوچیک یسنا گلی رو که با ترس و خنده بود دیدم . اینقدر خوشحال شدم که باورتون نمیشه . محکم تو بغلم گرفتمش و بوسیدم . خودشم میدونست یه کار جدیدی انجام داده چون لباش از خنده بسته نمیشد .

دقیقا میشه گفت دوهفته از یه سالگیش میگذشت که شروع به راه رفتن کرد ، اول با 3قدم و امروز تا 6قدمو تو بغلم اومد. وقتی کنار دیوار می ایسته سریع تشویقش میکنم و صداش میزنم خیلی زود تحریک میشه و با خنده میاد پیشم. در این بین نگاه های حسنا خیلی تعجب اوره چون با حسادت نگاه میکنه و سعی میکنه یه قدم راه بیاد .

امروز حسنا رو کلی تشویق کردم و میتونه دستای کوچیکشو از تکیه گاه برداره و بایسته. من هم سریع بغلم میکنم تا بدونه همه ی حرکاتشون واسم مهمه.

دندونای پایینشون هم در حال رشده و بعضی روزا بد غذا میشن . گاهی گاز میگیرن و از این کارشون کیف میکنن.

اها یه مطلب مهم رو فراموش کردم . با یه ساله شدن دخترام شیرخشک بیومیل رو قطع کردم و شیر پاستوریزه میدم . الحمدالله دوس دارن و با اشتها میخورن اما مشکل اینجاست که نفخ پیدا کردن و حسابی اذیتشون میکنه. 

پسندها (2)

نظرات (0)