یسنا - حسنایسنا - حسنا، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه سن داره
پیوند آقا و بانو♥ ♥پیوند آقا و بانو♥ ♥، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 1 روز سن داره

سیب های سرخ زنـــ♥♥ــــدگی

✔ هفته 31 بــــــــارداری

1394/4/25 18:41
نویسنده : مامان آسیه
362 بازدید
اشتراک گذاری

ترک های شکمم تو این 8 روز در حال افزایشه و سعی میکنم روغن زیتونو فراموش نکنم اما بعضی وقتا واقعا حوصله ندارم. همسری فقط بهم گوشزد میکنه این موضوعو....

اگه ظهر نخوابم ؛شب خواب راحتی دارم در غیر اینصورت تا صبح بیدارم 顔絵文字 のデコメ絵文字

یکی از لباسای بارداریم واسم تنگ شده و گذاشتمش کنار

این هفته سونو هم رفتم و دو ست داشتم کوچولوهای نازمو ببینم . سونوگراف گفت همه چی عالیه و مشکلی ندارم . وزن دخترا : 1500 و 1200 بود . وضعیت یکیشون بریچ و دیگری سفالیک .تاریخ زایمانو گفت 20 شهریور! وقتی حرفای سونوگرافو شنیدم خیالم راحت شد و بی اندازه خدا رو شکر کردم ゜*森girl*゜ のデコメ絵文字

مصرف دلستر ؛ بستی ؛ میوه ؛ فرنی و لبنیات رو بالا بردم . قراره شیرینی خامه رو اضافه کنم . این خوراکیها واسه وزن گیریه دخترا عالیه

بفرمایید کباب:

این هفته الحمدالله کمتر انقباض داشتم . کوچولوهام بیشتر غلت میزنن و حال و حوصله لگد زدن ندارن چون بزرگ شدن و جاشون تنگه 

ماه رمضان رو به پایانه و از خدا میخوام کوچولوهامو سالم تو بغلم بذارهEmoticon   Emoticon

مصرف عرق کاسنی رو هم میخوام شروع کنم اخه واسه از بین بردن زردیه دخترا خوبه.

هفته سی و یکم بارداری

 ۹ هفته باقی مانده است. استرس زایمان و دیدن نوزادتان هر روز صبح تا شب با شما همراه است. استرس این روزهای شما همانند روزهای نخستینی است که امیدوار بودید مادر شوید. اگر آن روزها را به یاد بیاورید ترس زایمان کاهش می‌یابد. باید این هفته فقط به روزهایی فکر کنید که دوست و آشنا به شما تبریک می‌گویند.

وضعیت جنین

آرام باشد. او خواب است. دراین دوران او بیشتر زمان را می‌خوابد. پس ساکت باشید و با صداهای مختلف و شلوغ کاری او را بیدار نکنید. علت تکان نخوردن او همین است و بیخودی خودتان را نگران نکنید. این کوچولو حالا دستهایش را زیرچونه‌‌اش گذاشته و پاهایش را داخل قفسه سینه جمع کرده و چرت می‌زند. جایش کوچک شده و او ترجیح می دهد بخوابد.

 موهای لانگو در حال محو شدن است و ابرو، مژه و موهای سرش هم درآمده اند. او فقط آماده جهش به بیرون از شکم شماست منتها دراین هفته‌ها چندان حال و حوصله ندارد.

قد:۴۶,۵ سانتی متر

وزن: ۱۸۲۸ گرم

 

وضعیت مادر

شکم شما آن‌قدر بزرگ شده که دچار تنگی نفس شده‌اید و احساس می‌کنید با چند قدمی که بر می‌دارید نفستان می‌گیرد و مجبور هستید بنشینید و استراحت کنید. رحم شما اکنون ۱۱ سانت بالاتر از ناف قرارگرفته و در مقایسه با هفته دوازدهم رحم کل فضای شکم شما را در برگرفته است. در این هفته افزایش وزنتان در حدود ۵/۹ تا ۱۲ کیلو خواهد شد.

پسندها (6)

نظرات (9)

مامانی
25 تیر 94 18:44
سلام عزیزم به سلامتی
مامانی دخمل بلا
25 تیر 94 19:00
سلام مامانی گل و مهربون یسنا و حسنا جونم عزیز دلم انشاالله که بارداری خوب و زایمان راحت و خیلی عالی رو داشته باشی و نازگلات رو سالم و سلامت بغل کنی ... چه خوب که خدا همزمان دو فرشته و اونم دو دختر بهت هدیه داده گلم ... مبارکه ... این روزها خیلی اسراحت کن و استرس رو از خودت دور کن ... راستی عزیزم خیلی از وبلاگت و حس و حالت خوشم اومد ... اگه دوست داشتی و مایل باشی لینکت کنم دوست من ... منتظر خبرت هستم ...
nikta
25 تیر 94 19:04
سلامــ مامانــــ مهربونــــ من در یک مسابقه نی نی وبلاگی شرکت کردم خوشحال میشم به من رای بدید و کد 2 را ارسال کنید آدرســـــــ وب مسابقه : atefeh-okh.niniweblog.com
مامان فاطمه
26 تیر 94 1:08
سلام عزیزم. ایشالله صحیح و سالم بدنیا بیان
نسیم
26 تیر 94 14:37
سلام خوبی عزیزم؟ یه وبلاگ طراحی کردم و تمام کسایی که وبلاگ خوب و باحال دارند رو دعوت به تبادل لینک کردم . از تو هم دعوت میکنیم به جمع ما بیای ما منتظریم زوووووووووووووود بیا وبلاگت توی وبلاگ های باحال و پر بازدید ثبت کن http://link.jahromia.ir
آبجی فاطمه
26 تیر 94 15:42
سلام گلم.... انشالله .... به من سر بزن لفطن
رکسانا...
28 تیر 94 17:26
خاله جون ایشاالاه دوقلو هاتون صحیح وسالم به دنیا بیان
مامان محمد
29 تیر 94 12:03
سلام عزیزم خدا رو شکر که مشکلی نداری و بچه ها خوبن.واسه منم دعا کن .یسنا جونم تکوناش خیلی کم شده ضربان قلبش یکم بالا رفته خودمم زیاد سر حال نیستم.اگه همه چیز روبه راه باشه ایشالله بین 13و17 شهریور سزارین دارم. ایشالله شما هم زایمان و دوران خوب و راحتی داشته باشی
عاطفه
6 مرداد 94 17:12
وای چه جالب تولدمنم20شهریورررررررررررررررررره ایشالله به خوبی