یسنا - حسنایسنا - حسنا، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه و 1 روز سن داره
پیوند آقا و بانو♥ ♥پیوند آقا و بانو♥ ♥، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 2 روز سن داره

سیب های سرخ زنـــ♥♥ــــدگی

هفته 11 بارداری

1393/12/4 14:36
نویسنده : مامان آسیه
903 بازدید
اشتراک گذاری

چند روز پیش رفتم دکتر . همه چی عادی بود . بهم فولیک اسید و مولتی ویتامین داد .゜*棒人間/かわいい*゜ のデコメ絵文字

در ضمن واسم آزمایش کلی نوشت و سونوگرافی واسه 11 اسفند.゜*棒人間/かわいい*゜ のデコメ絵文字

آزمایشو دادم و امروز قراره شوشو، بگیره .

سه روزه که آب و هوا عجیب شده: پری روز که آزمایش هم دادم طوفان و گرد و خاک شدیدی بود .

دیروز هوا بارونی بود ، خیلی بارون بارید . امروز هم هوا بی نهایت سرده و کم کم برف میاد.

بگذریم............゜*棒人間/かわいい*゜ のデコメ絵文字

یکم تپل شدم و یک کیلو اضافه کردم . شب خواب درست و حسابی ندارم . فقط در طول روز میتونم با ارامش بخوابم ؛ احتمالا این دو وروجک شب به فکر بازی و ورجه وورجه میفتن.レトロ のデコメ絵文字

دوست دارم زودتر سونوگرافی برم تا نی نی ها رو ببینم.気持ちだよ。ラブ のデコメ絵文字

هر روز بفکرشونم . امروز کلی اسم مختلف انتخاب کردم . 

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)