یسنا - حسنایسنا - حسنا، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه سن داره
پیوند آقا و بانو♥ ♥پیوند آقا و بانو♥ ♥، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 1 روز سن داره

سیب های سرخ زنـــ♥♥ــــدگی

هفته دوم از ماه 5 ✥ ✥

1394/10/3 14:55
نویسنده : مامان آسیه
276 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز دخترا رو واسه واکسن چهار ماهگی همراه با مامان جونم بردم . کلی گریه کردن و با در آغوش گرفتن ساکت میشدن.  . دو واکسن و یه قطره فلج اطفال واسه هر کدوم تزریق شد. قبل از بردن قطره استامینوفن رو بهشون دادم(14قطره) و وقتی برگشتیم خونه کمپرس سرد گذاشتم. دیشب یسنا و حسنا جان تب کردن که قطره تب بر استامینوفن کارساز بود . مدام با ترمومتر تبشون رو چک میکردم و تا صبح چش رو هم نذاشتم. 

وزن یسنا..........6600                                             وزن حسنا.........6500

وروجکا تواین هفته غلت زدنو یاد گرفتن و کار من سختتر شده چون بیشتر مراقبشونم. تو این چند خط اتفاقای اصلی این هفته اومده که دخترام همه ی علائمشو دارن.................

پنج ماهگی کودکاین هفته‌ها بیشتر حواستان به کودک باشد. سعی کند او را روی تخت تنها نگذارید. او به تازگی یاد گرفته که غلت بزند و دلش می‌خواهد این کار را مدام تکرار کند. برخی از کودکان در این زمان ممکن است که بتوانند بدون تکیه‌گاه بنشیند می‌توانید برای اینکه راه رفتن را تمرین کند دست‌هایش را بگیرد تا او روی پایش بایستد. حتما بعد از این کار تشویقش کنید. او دوست دارد خودی نشان دهد.

خوب! از این هفته آب دهانش بیشتر می‌شود و مدام باید باید با یک دستمال دهانش را پا کنید و گاهی ممکن است از این کار خسته شوید. او بدخلق هم می‌شود و مدام دست‌هایش را توی دهانش می‌کند ممکن است شب‌ها تب کند و حتی گوش‌هایش عفونت ‌کند. اینها همه علائم یک چیز هستند. دندان‌های او عملیات را شروع کرده‌اند. قرار است همین روزها از توی لثه‌هایش پیدا شوند. پس منتظر بدخلقی‌های بیشتری از این کوچولو باشید. 

                                             

 

پسندها (3)

نظرات (2)

آیلار
4 دی 94 15:05
سلام خوشحال میشم به منم سر بزنید و وارد کانال تلگرامم بشید کارم در ارتباط با طراحی تم تولد برای بچه ها و بزرگسالان هست
من
10 دی 94 15:12
چه دخترای ناز و شیرینی دارین.ایشالا همیشه شاد و سلامت باشید