یسنا - حسنایسنا - حسنا، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه سن داره
پیوند آقا و بانو♥ ♥پیوند آقا و بانو♥ ♥، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 1 روز سن داره

سیب های سرخ زنـــ♥♥ــــدگی

هفته 16بارداری_ماه چهار

1394/1/10 12:16
نویسنده : مامان آسیه
533 بازدید
اشتراک گذاری

اوه اوه چه دیر آمدم واسه بروز کردن وبم. خب اشکال نداره . (آبجیم بعد از یه سال با خانواده ی عزیزش اومدن . مهدیس و مصطفی بچه هاشن . )

راستی عیدو تبریک میگم امیدوارم سال پر خیر و برکتی واسه همه باشه و مخصوصا واسه مادرایی که بارداری اولشونو تجربه میکنن و مخصوصا عزیزانی که دوقلو دارن .............................

هفته 16 هفته ی جالبی واسم بود از چند دید : لگدای یکی از کوچولوها رو واضح حس میکنم خصوصا وقتی که در حال استراحتم . این هفته تو عید سال 94 بود و با اینکه درد داشتم اما مهمان داری به خوبی انجام شد با کمک همسری . بعد از یکسال آبجیم اومد .

شنبه ،هفته جدید میشه 15 فروردین و نوبت دکتر دارم . نمیدوم شاید سونو بنویسه برم واسه تعیین جنسیت  اما یه حسی بهم میگه که هر دو پسرن _ یـــــــــــاسین و یــــــــــــــزدان

اشتهام واسه غذا خوبه . یعنی نه حالت تهوع دارم و نه اشتهای زیاد . عادیه . 

هر روز ماست پر چرب و میوه و خشکبار میخورم . همسری واسم تخم بلدرچین و تخم مرغ خونگی آورده که یه روز در میون میخورم چون امگا 3 بالایی داره.

شکمم اومده بالا اما بیشتر تو پهلومه . شب وقتی از این پهلو به اون پهلو میشم کلی درد دارم . 

دیگه شلوارای قبل بارداری رو نمیتونم بپوشم . یه شلوار بارداری دارم که راحتم . لباسامم راحتی میپوشم تا نفس تنگی نگیریم. چادر شالدار هم گرفتم که خیلی بهم میاد . نرم افزاری بارداری واسم حکم امید به آینده رو داره وقتی از یه هفته خلاص میشم سریع مطلب جدید میخونم راجع به هفته جدید . 

http://sheklakveblag.blogfa.com/ پريسا دنياي شكلك ها

دلم واسه راحت خوابیدن تنگ شده 

واسه دویدن تنگ شده

واسه هر چیزی خوردن تنگ شده (مثلا خیلی خوردنیهایی که قبل از بارداری مصرف میکردم حالا مضره)

و دلم واسه یه سفر مشت به حرم امام رضا (ع) یه ذره شده

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان مهناز
2 اردیبهشت 94 9:27
سلام عزیزم ممنون از این که از وبلاگ من دیدن کردی برات دعا می کنم انشااله این دوران رو راحت تر سپری کنی کار تو سخت تره، دو تا نی نی داری، خدا حفظشون کنه
golpesar_maman.niniweblog.com
10 مرداد 94 11:20
وبت خیلی باحاله