یسنا - حسنایسنا - حسنا، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه سن داره
پیوند آقا و بانو♥ ♥پیوند آقا و بانو♥ ♥، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 1 روز سن داره

سیب های سرخ زنـــ♥♥ــــدگی

هفته 17 بارداری (اخرین هفته از ماه چهار)

1394/1/16 12:28
نویسنده : مامان آسیه
274 بازدید
اشتراک گذاری

وای اینم از هفته 17. باورم نمیشه که زود میگذره ؛ شاید بخاطر اینه که آبجیم اینجاست و سرم شلوغه و گذر زمانو متوجه نمیشم . خلاصه الحمدالله که همه چی آرومــــــــــــــــــه.

دیروز رفتم مطب دکتر ( اولین دفعه بود که مطبش خلوت بود و یکو نیم ساعته نوبتم شد ) دکتر عدالتیان گفت : همه چی عالیه و عادیه . از وزن گرفته که 2نیم کیلو از دفعه قبل که اومده بودم اضاف کردم تا صدای قلب نی نی ها که پخش کرد ......وای یکی اینور شکمم بود و یکی اون ور .....صدای قلب نازشونو شنیدم خیلی خوشحال بودم . 赤ちゃん のデコメ絵文字       赤ちゃん のデコメ絵文字

این اولین دفعه بود که صدای قلبشونو شنیدم -دو موجود زنده با دو قلب کوچیک الان تو رحمم زندگی میکنن .حالا دیگه ضربه های کوچیک نی نیه دیگه رو هم حس میکنم . وای وقتی با هم لگد میزنن انگار کلی سر و صدا تو شکممه.حس عجیبیه مگه نه.赤ちゃん のデコメ絵文字    赤ちゃん のデコメ絵文字

خطوط زرق و برق

دکتر واسم قرص خارجی اسید فولیک رو که متشکل از 19 ویتامین بود و باید بین غذا میل میشه رو تجویز کرد .

راجع به تعیین جنسیت هم پرسیدم - دکتر یه نامه نوشت واسه سونوگراف که 25 همین ماه برم سونوی تعیین جنسیت . امروز 16 فروردینه .

خیالم راحت شد با حرفای دکتر ...ساعت 9 نیم شب از مطب آمدیم . بعد از اون نماز خوندم و خدا رو شکر کردم .

هر روز باید ختم قرانمو بخونم وگرنه انگار یه چیزی گم کردم .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)