یسنا - حسنایسنا - حسنا، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه سن داره
پیوند آقا و بانو♥ ♥پیوند آقا و بانو♥ ♥، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 1 روز سن داره

سیب های سرخ زنـــ♥♥ــــدگی

هفته 18 بارداری _ماه پنجم(خبر زیبای جنسیت نی نی هام)

1394/1/26 14:39
نویسنده : مامان آسیه
1,127 بازدید
اشتراک گذاری

متاسفانه شب نمیتونم راحت بخوابم . شکمم هر روز سنگین تر میشه . حالا دیگه بارداریم مشخص میشه レトロ のデコメ絵文字

وقتی استراحت میکنم(مخصوصا شب) هر دو نی نی تکون میخورن و هر دو دستم رو شکممه

امروز نوبت سونو دارم(ساعت 6نیم عصر) . نمیدونم خواست خدا چیه اما ان شا الله سالم باشن. یعنی جنسیتشون چی میتونه باشه؟؟ خیلی واسم هیجان انگیزه . یه حسیه که فقط مادران دوقلو تجربه میکنن -از دیروزه که استرس گرفتم و امروز زود بیدار شدم و خوابم نیامد .

 ابجیم دیروز از مشهد اومد و من حسرت خوردم که نتونستم پابوس امام رضا (ع) برم . هر سال من و شوشو با هم میرفتیم مشهد 

اشتهام خوبه و تقریبا همه چی مصرف میکنم . از لواشک و قره قروت دلزده شدم و بیشتر شیرینی دوس دارم -عاشق میوه و سبزیجاتم . با اینکه حوصلم تو خونه سر رفته اما خدا رو شکر میکنم که سالممドット のデコメ絵文字

تویه هفته یک کیلو اضافه کردم . بنظرم چاق شدم . خانوادمم همینو میگن =?utf-8?B?44GE44KN44GE44KN?= のデコメ絵文字

ساعت 6نیم رفتیم سونوگرافی(من و همسری) 

بعد از یک و نیم ساعت انتظار و خوردن نوشیدنی های شیرین و کاکائو .....

دکتر بعد از طول سرویکس و ضربان قلب جنین ها و...

با سوال همسری که پرسید : جنسیت نی نی ها چیه؟ 

دکتر گفت : هر دو دخترن  

نمیدونید چه حسی داشتم . خیلی شاد بودم و فقط خدا رو شکر کردم 

کوچولوهای ناز من هر دو دخترن و حالا میتونم واسشون اسم انتخاب کنم

اینم سونوگرافی :

دخترای ناز من ، اگه زایمانم طبیعی باشه شهریور میان تو بغلم 

و اگه سزارین باشه مرداد ؛ دستای نازشونو لمس میکنم .

          воздушные шарики сердечки                                        

پسندها (3)

نظرات (3)

اعظم مامی دوقلوها ( امیرعباس و ارغوان )
28 فروردین 94 22:32
سلام خانمی مبارک باشه به سلامتی ... دوقلوداشتن با اینکه سخته ولی به نظرم یک نعمت بزرگ خداوند که به هر کسی نمیده . اگر سوالی داشتی خوشحال میشم از تجربیاتم براتون بگم و کمکی کرده باشم ... زنده باشید و شاد...
ارمغان بهشت
30 فروردین 94 14:14
ای جانمممممممممممممم دوتا دختررررررررررررر ان شاالله به سلامتی بدنیا بیاااان
soheila
2 اردیبهشت 94 10:13
مبارکهههههههههههههه ایشالله به سلامتی زایمان کنی زودتر یسنا و حسنا جوووون رو تو بغلت بگیری عزیزم