یسنا - حسنایسنا - حسنا، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه و 1 روز سن داره
پیوند آقا و بانو♥ ♥پیوند آقا و بانو♥ ♥، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 2 روز سن داره

سیب های سرخ زنـــ♥♥ــــدگی

لیست غذاهای خوشمزه واسه یسنا و حسنا

1395/2/23 16:36
نویسنده : مامان آسیه
2,695 بازدید
اشتراک گذاری

یه عالمه غذاهای توپ واسه نی نییا ......

تصمیم گرفتم از غذاهایی که واسه دخترا تهیه میکنم عکس بگیرم و بذارم تو وبم . نمیدونم شاید به درد کسی بخوره . همه ی این غذاها رو نی نییا دوست دارن . دخترای من که عاشق همشونن . واسه تهیشون موادشو دوبرابر اضاف کردم چون من دوقلو دارم اما شما موادشو کمتر کنین. 

کلی غذا واسشون اماده میکنم که واسه بعضیا وقت عکاسی ندارم . اما کم کم میذارم تو وبم . 

بقیه در ادامه مطلـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــب:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (3)

نظرات (5)

مامان مریم
23 اردیبهشت 95 18:26
سلام عزیزم،، خیلی خیلی ازت ممنونم بابت غذا کمکی که گذاشتی همه رو مینویسم درس کنم واسه بچه‌ها،، خدا حفظ کنه گلهاتو
موتور برق
27 اردیبهشت 95 1:24
مطالب شما بسيار جذاب است، موفق و پيروز باشيد.
ليپوماتيک
12 خرداد 95 21:22
مطالب شما بسيار جذاب است، موفق و پيروز باشيد.
مامان مریم
25 خرداد 95 13:21
سلام ممنونم خیلی عالیه، ایده غذاها،، دختر گلی ها رو خدا حفظ کنند
مامان مهدیه
26 خرداد 95 12:06
چه مامان با سلیقه ای.دوقلوهای نازی دارین خدا حفظشون کنه