یسنا - حسنایسنا - حسنا، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه سن داره
پیوند آقا و بانو♥ ♥پیوند آقا و بانو♥ ♥، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 1 روز سن داره

سیب های سرخ زنـــ♥♥ــــدگی

یسنا و حسنا چه گلن ♡ ♡ ♡

1395/2/20 18:33
نویسنده : مامان آسیه
705 بازدید
اشتراک گذاری

داریم به پایان نه ماهگیه دخترا نزدیک میشیم و من کلی کار دارم . اخر ماه باید واسه قد و وزن بریم بهداشت . خداراشکر حالا حالاها از واکسن ماکسن خبری نیست .....اخیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــش*グーミン* のデコメ絵文字

خواب دوقلوهام خیلی ناهماهنگ شده . یکی میخوابه و یکی بیدار میمونه و بالعکس....خب من هم این وسط این مخم هنگ میکنه *グーミン* のデコメ絵文字

در طول روز هم باید کلی باهاشون بازی کنم هم غذاشون سرساعت حاضر باشه و هم مراقبشون باشم *グーミン* のデコメ絵文字

البته اینقدر به دوقلوها وابسته شدم که محاله ممکنه این همه سختی رو با نصف روز ندیدنشون عوض کنم*グーミン* のデコメ絵文字

همش با خودم میگم یه روز همه ی این روزا خاطره میشه پس بهتره سختیاشو اصلا نبینم*グーミン* のデコメ絵文字

راستی به پیج اینستاگرامم سر بزنین ....بهتون خوش میگذره yasi5468@

Mixed Fruits in Wicker Bowl PNG Clipart

 

پسندها (2)

نظرات (1)

محجوب بانو
21 اردیبهشت 95 17:38
سلام عزیزم چرا عکس خوشکل خانوما رو نمیذاری