یسنا - حسنایسنا - حسنا، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه سن داره
پیوند آقا و بانو♥ ♥پیوند آقا و بانو♥ ♥، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 1 روز سن داره

سیب های سرخ زنـــ♥♥ــــدگی

✷ هفته 23 بارداری ✷

1394/2/29 21:19
نویسنده : مامان آسیه
226 بازدید
اشتراک گذاری

درد پهلو مهم ترین ویژگیه این هفته بود مخصوصا وقتی در حال استراحتم . از این پهلو به اون پهلو شدنو که نپرس

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

قرص ایزوپرین و آهن و مولتی ویتامین همچنان ادامه داره . 

لگد زدن دخترا هر روز بیشتر میشه . قبلا حسنا خیلی ساکت بود اما جدیدا خودشو نشون میده . مخصوصا بعد از ناهار و شام ضربه هاشون خیلی زیاده . حیف که نمیشه فیلم بذارم....

(خونه این یه هفته خیلی شلوغه...همه میان عیادت و خیلی خوب نمیتونم استراحت کنم واسه خاطر پدر جون)

این چند روزه خیلی شیرینیجات میخورم و از این موضوع نگرانم ...خب چکار کنم وقتی هوس شیرینی میکنم.

یه شب در میون وزنمو کنترل میکنم و نیم کیلو اضافه تر میشم . 

Its a girl baby pushing blocks animation

همسری آکواریوم فروشی رو معامله کرده و ماشین نو خریدیم . این وروجکا نیومده رزق و روزیشونو با خودشون میارن . الحمدالله مشکلات حل میشه .

حالا که هوا گرمه . نیاز شدید به مصرف سردی دارم . 

 از مامان عزیزم ممنونم چون همدم لحظه های سخته بارداریمه . آبجیام هم دوس دارن زودتر دخملا بیان .

پسندها (2)

نظرات (5)

ساسان اس ام اس
29 اردیبهشت 94 21:39
سلام معلومه نی نی باحالی داری. امیدوارم همیشه سالم باشه. تو انجمن سایتمون مطالب زیادی درباره کودکان و همسرداری داریم. من بهت سر زدم اگه شما هم دوست داشتی به سایت ما سر بزن. ممنون «شما هم کارت شارژ رایگان میخواهید؟ وارد شوید کارت شارژ رایگان دریافت کنید.» www.SasanSMS.ir کامل ترین آرشیو اس ام اس www.SasanSMS.ir/Forum متفاوت‌ترین انجمن سرگرمی و تفریحی فارسی‌زبانان
مامان سما
30 اردیبهشت 94 9:26
به سلامتی دختراتون به دنیا بیان ، هرچی خریدی عکس بزار هم خاطره بشه و هم با ذوق کنیم
مامان زهرا
2 خرداد 94 19:39
خیلی وبلاگ قشنگی دارین. منم که تازه کارم ان شاا... از تجربیاتتون استفاده میکنم. تاریخ زایمان منو هم 30 مرداد زدن تقریبا 2 هفته فاصله داریم
مامان آسیه
پاسخ
ممنون گلم به وبتون سر زدم ان شا الله شما هم نی نییه نازتو سالم و سلامت بغل کنی
مامان نيوشا
4 خرداد 94 16:51
سلام عزيزم مطلب گذاشتم نظر يادت نره
مامان مریم
9 خرداد 94 14:43
سلام عزیزم خوبی؟ انشاءالله این چند ماه هم به زودی سپری میشه و دخمل های نازتو صحیح سالم در آغوش میگیری گلم
مامان آسیه
پاسخ
علیک سلام گلم به امید خدا این چند ماه هم میگذره دوست دارم زودتر بغلشون کنم