یسنا - حسنایسنا - حسنا، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه سن داره
پیوند آقا و بانو♥ ♥پیوند آقا و بانو♥ ♥، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 1 روز سن داره

سیب های سرخ زنـــ♥♥ــــدگی

هفته 22 بـــــــــارداری و ورود به ماه شش

1394/2/23 17:14
نویسنده : مامان آسیه
383 بازدید
اشتراک گذاری

این هفته نوبت دکتر داشتم . متخصص گفت وزنم خیلی زیاد شده و باید کنترل کنم ، مصرف شیرینی رو کم کنم .

با تعجب بهش گفتم : حتی واسه حاملگیه دوقلو هم وزنم زیاده؟ گفت : بله .

تو یه ماه 4 نیم کیلو اضافه کردم و بنظر خودم پیشرفتم خوب بوده.

دکتر واسه انقباضاتم قرص ایزوپرین رو تجویز کرده که هر 12 ساعت مصرف میکنم.

هر شب باید دو قرص آهن مصرف کنم + یک روز در میون قرص مخصوص بارداری 

راجع به همسان یا ناهمسان بودن دخترام هم پرسیدم .میگه فعلا مشخص نیست .

زمان زایمان هم 15 مرداده                                                            

این هفته واسم زود گذشت نمیدونم چرا !                              

ورود به هر ماه هیجان خاص خودشو داره اینو فقط یه مادر باردار درک میکنه

یسنا سمت راست شکممه و وقتی صداش میزنم تکون میخوره اما حسنا زمان دقیقی نداره و مدام در حال تکون خوردنه (سمت چپ شکممه و پایین ترین قسمت)  

هر روز بیشتر استراحت میکنم و مامان عزیزم خیلی بهم میرسه 

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان الی...
23 اردیبهشت 94 17:32
سلام عزیزم. اولین دفعه ست به وبلاگتون سر می زنم. واقعا تبریک میگم. انشاالله دوقلوهاتون صحیح و سالم به دنیا بیان. به وبلاگ منم سر بزنید. خوشحالم می کنید.
مامان سروره
30 اردیبهشت 94 12:55
آخی عزیزم ایشالله به سلامتی کوچولوهات دنیا بیان