یسنا - حسنایسنا - حسنا، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه سن داره
پیوند آقا و بانو♥ ♥پیوند آقا و بانو♥ ♥، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 1 روز سن داره

سیب های سرخ زنـــ♥♥ــــدگی

❤ هفته 8 بارداری- ماه دوم ❤

1393/11/13 16:30
نویسنده : مامان آسیه
289 بازدید
اشتراک گذاری

در حال حاضر هفته 8بارداری ام و امروز دوشنبه هست . به امید خدا پنجشنبه میرم تو هفته 9 و وارد ماه سوم میشم.ziba ziba ziba

از هفته های 5و 6 بود که حالت تهوع شدید داشتم . از همه ی خوراکی ها متنفر بودم.

هر شب ماست میخوردم ..........

هر شب کمر درد دارم . دیشب خیلی حالم بد بود.

اما به یه نی نی سالم و ناز و تپل می ارزه مگه نه؟ 赤ちゃん のデコメ絵文字

کلی نرم افزار بارداری تو گوشیم نصب کردم که همه نکات بارداری رو هر روز بهم گوشزد میکنه. از وقتی فهمیدم باردارم ختم کامل قرآن رو واسه سلامتی نی نی نذر کردم.

نایت اسکین

در ضمن واسه ماه دوم توصیه های معنوی رو هم مدنظر دارم:

صبح ناشتا 2عدد عناب که بر روی ان ها سوره توحید خوانده شود ،میل گردد.

روزهای پنجشنبه و جمعه سوره الملک خوانده شود.

نایت اسکین

هر روز چند وعده غذا میخورم. از بهترین میوه ها مثل: موز ، خیار، پرتقال،سیب، شلغم استفاده میکنم.

تو سه ماهه اول بارداری بادام و موز توصیه شده که در صدر مواد غذاییمه.

تغییر زیادی نکردم از لحاظ جسمی ، که بخوام لباس بارداری بخرم.

پسندها (3)

نظرات (3)

بابا و مامان
13 بهمن 93 16:47
سلام گلم،ایشالله نی نی تون صحیح وسالم به دنیا میاد
نسترن
31 تیر 94 5:43
سلام عزیزم وب خیلی خوبی داری خوشحال میشم به منم سر بزنی
میترا
1 مرداد 94 12:31
سلام خیلی مفید بود ! به منم سر بزن