یسنا - حسنایسنا - حسنا، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه سن داره
پیوند آقا و بانو♥ ♥پیوند آقا و بانو♥ ♥، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 1 روز سن داره

سیب های سرخ زنـــ♥♥ــــدگی

یه خبر باور نکردنی .......خیلی خوشحالم

1393/11/24 21:39
نویسنده : مامان آسیه
1,421 بازدید
اشتراک گذاری

نمیدونم چطور تایپ کنم . نمیتونم اون حسو با کلمات تایپ شده بیان کنم . اما بذار بگم . خیلی شیرینه

شب 19 بهمن ساعت 20:30 . سونوگرافی دکتر طاهری بجد ، خبری بهم داد که هم تعجب کردم که نزدیک بود شاخ در بیارم هم نمیدونستم چطور خدا رو بخاطر این نعمت شکر کنم .

http://sheklakveblag.blogfa.com/ پريسا دنياي شكلك ها

بعد از اینکه با مامان و همسرم وارد اتاق سونوگراف شدیم (البته اینم بگم که بدون نسخه پزشک رفتم سونو گرافی چون میخواستم صدای قلب نی نی رو بشنوم ) . دکتر به مانتیور نگاهی انداخت و بعد از کمی مکث گفت انگار دوقلو داری. یه لحظه فکرم رفت به وقتی که دو هفته پیش دعا میکردم که اگه مصلحته و توفیق دارم دوقلو داشته باشم. واسه اینکه مطمئنتر شم با تعجب گفتم : مطمئنید آقای دکتر؟

دکتر گفت: مطمئن یعنی چه ! خودت ببین،یه قل کوچیکتره و قلب هر دوشون میزنه.

وای خدا شکـــــــــــــــــــــــرت . الحمد الله...............

چشام داشت از حدقه میزد بیرون ، فقط به مانیتور نگاه میکردم .

دکتر بعد از ذکر کلماتی که منشی در حال تایپ بود از اتاق بیرون رفت .

همسر و مادرم با خوشحالی همراهم از اتاق خارج شدن . اون لحظه غیر قابل توصیفه.花だよ。お花 のデコメ絵文字

         خط ستاره

من و همسرم همیشه آرزو داشتیم که دوقلو داشته باشیم.

وقتی از مطب دکتر خارج شدیم فقط به دوقلوها فکر میکردم.....................    

به اینکه سالم باشن.......................

به اینکه خدا بهم لیاقت داد تا دوقلو داشته باشم........................младенец     младенец

حالم خیلی خوبه........................خیلی خوب

از اون شب فقط من و مادرم و همسرم از این موضوع خبر داریم . 

نمیدونم چرا احساس میکردم دکتر اشتباه گفته.....

تا اینکه از چند تا سایت که پزشکان زنان و زایمان داشتن هم سوال کردم و منتظر ایمیلشون بودم

که اون ها هم با صراحت این موضوع رو تایید کرده بودن .

با اینکه وزنم کمه اما امید دارم که میتونم                

خطوط کریسمس

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان سروره
30 اردیبهشت 94 12:58
وای چقدر خوشحال بودی ها، چقدر خوبه اون لحظه