یسنا - حسنایسنا - حسنا، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه سن داره
پیوند آقا و بانو♥ ♥پیوند آقا و بانو♥ ♥، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 1 روز سن داره

سیب های سرخ زنـــ♥♥ــــدگی

هفته 25 بارداریــــــ❥ـــــــم

1394/3/12 16:53
نویسنده : مامان آسیه
233 بازدید
اشتراک گذاری

 این هفته بدون نوبت رفتم دکتر تا ازش یه سوال بپرسم و خدارو شکر مشکلم حل شـــــــــــــــــــــــــــــــــــد

خیلی گرمایی شدم و هر شب بیشتر بیشتر پاهام درد میگیره .اصلا نمیتونم زیاد بایستـــــــــــــレトロ のデコメ絵文字ــــــــــم  

از پنیر دلزده شده (چون تو ماه های اول عاشق پنیر بودم). اشتهام خوبه و تغییری نداشتــــــــــ顔気持ち*゜ のデコメ絵文字ـــــه 

عاشق خربزه شدم و مخصوصا اینکه پیامبر (ص) هم خربزه رو تو بارداری تاکید داشتــــــــــcuteデコメ♪♫♪ のデコメ絵文字ـــــن

راجع به شنبلیله تو دوران بارداری تحقیق کردم و به نتایج هم منفی و هم مثبت رسیــــ*女の子* のデコメ絵文字ـدم

دو ختم قران رو همچنان ادامه میدم و بعد از هر دفعه واسه مادران باردار دعا میکنـــــم

ورزش  و نرمش تو بارداری رو دوس دارم اما واقعیتش حس و حالش نیســـــــ。゜・◇*かわいい*゜。◇° のデコメ絵文字ـــت 

تو ماه شش هم چهار کیلو اضافه کردم و دکترم رو این موضوع حساســـــــه                                                                                                           

پسندها (4)

نظرات (3)

مامان منصوره
12 خرداد 94 22:50
انشالله به سلامتی نینی های نازتو بغل کنی.
ĸoѕαr
16 خرداد 94 20:09
Aunt Jvnm.chh Nazi salute your website. !!! I went to my fancy like the cute little white Vbanmk. If you click on my web .aztvn happy thank Kelly
مامان آسیه
پاسخ
Thank you to the blog Zdyn Successful too.
شاپرک مامی
18 خرداد 94 1:45
سلام ایشاله که به سلامتی زایمان کنی