یسنا - حسنایسنا - حسنا، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه سن داره
پیوند آقا و بانو♥ ♥پیوند آقا و بانو♥ ♥، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 1 روز سن داره

سیب های سرخ زنـــ♥♥ــــدگی

هفته 34 بارداریـــــــ✦ـ✦ـ✦

1394/5/14 14:37
نویسنده : مامان آسیه
917 بازدید
اشتراک گذاری

(با حساب دکتر الان پایان هفته 35 هستم اما با حساب خودم پایان هفته 34)

سفت شدن شکم، ورم بدن ، تکرر ادرار و اشتهای کم از علائم مهم این هفته بود .

ترکای شکمم روز به روز بیشتر میشه . واااای وقتی از حمام میام خارشش شدید میشه شکلک های هلن

یعنی هفته اینده اخرین هفته بارداریمه و باورش واسم سخته 

مصرف قرص ایزوپرین - فولیک اسید - ایزن پلاس- پرگناکر- کلسیکیر و سفکسیم همچنان ادامه داره .

بیشتر صبح ها زود بیدار میشم و بیشتر بخاطر گرسنگیه . وروجکا صبح زود بیدار میشن و منو واسه خواب نمیذارن بس که غلت میزنن . البته غلت زدن یسنا خیلی بیشتره

با همسری رفتیم  فروشگاه رفاه و بیشتر  واسه فندقا خرید کردیم. پوشک مولفیکس خریدیم فعلا ؛تا اگه بهشون سازگاری داشت همین نمونه رو واسه اینده خریداری کنیم 

ابجی سعیده رو گفتم بیاد ساک نی نییام رو ببنده تا خیال من هم راحت شه 

یه هفته مونده به زایمان و من فکرم این شده که کاری نمونده باشه . میخوام همه چی واسه اومدن فندقا اماده باشه .چند کار ریزه میزه تو خونه مونده که فقط از همسری بر میاد 

آخرین هفته دو نفری زندگیه منو امیدی رو به پایانه . دیگه تا اخر عمر ان شا الله یه خونواده 4 نفره ایم 

                                                                                               

پسندها (4)

نظرات (4)

آبجی نگار
15 مرداد 94 14:54
خداروشکرکه حالتون خوبه دوست دااشتین پیش ماهم بیاید
آبجی نگار
15 مرداد 94 15:07
بووووووووووووووووس
رکسانا...
18 مرداد 94 13:20
roya
20 مرداد 94 17:25
واسه نی نی های گلتووون