یسنا - حسنایسنا - حسنا، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه سن داره
پیوند آقا و بانو♥ ♥پیوند آقا و بانو♥ ♥، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 1 روز سن داره

سیب های سرخ زنـــ♥♥ــــدگی

شمارش معکــوس شروع شدهــــــ✄

1394/5/21 14:22
نویسنده : مامان آسیه
879 بازدید
اشتراک گذاری

هر چی سعی میکنم استرس و دلهره رو از خودم دور کنم نمیشه 

اخه تا حالا نه اتاق عملو دیدم نه تو بیمارستان بستری شدم

دلشوره دارم چون قراره دخترامو که 9 ماه تو دلم نگهشون داشم رو ببینم  ハート のデコメ絵文字

 همه چی تموم میشه : بی خوابی، خستگی، کسلی، درد شبانه و...パンダ のデコメ絵文字

و اما پایان های  دیگه ای هم هست که سخته ازشون دل بکنم : ختم قران ، لگد زدن دخترا تو دلم، روزهای دو نفری منو و همسریハート のデコメ絵文字

نمیدونم بعد از تولد دخترا زندگیه منو همسری چقدر تغییر میکنه ..............

الان به همسری که محل کارش بود اس دادم . پرسیدم : چه احساسی داری که قراره دخترامونو ببینی؟

جواب داده: خیلی خوشحالم چون با داشتنشون وارد بهشت میشم.

از وقتی این وبلاگو رو به راه کردم هر هفته مطلب جدیدی رو بروز میکردم و واسم شده بود عادت -یعنی بعد از تولد دخترا هم وقت میکنم بیام !

و دوباره هم ایه ای از قران که وقتی دلم میگیره یا ناراحتم تو ذهنم میاد:

ان مع العسر یسرا (همانا همراه هر سختی آسانی است)             

پسندها (4)

نظرات (3)

مامانِ نی نی ها
21 مرداد 94 15:54
عزیزم. خدا کنه منم هفت ماه و نیم دیگه همین حس قشنگ تو رو داشته باشم. تو رو خدا واسه آرامشم دعا کن. واسه پذیرفتن دو تا جوجه
مهدیه و ستیا جون
21 مرداد 94 16:29
آخی آسیه جون انشاا... بعد از اومدن دخمل گلیا زندگیتون بسیار شیرین تر و بهتر از قبل هم بشه بوووووس مامانه دوقلو ها
آبجی نگار
21 مرداد 94 23:47
آخی ایشالا به سلامتی دنیابیان فرشته ها