یسنا - حسنایسنا - حسنا، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه سن داره
پیوند آقا و بانو♥ ♥پیوند آقا و بانو♥ ♥، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 1 روز سن داره

سیب های سرخ زنـــ♥♥ــــدگی

هفتــــــــ❣ـــــــــــه 35 بارداری

1394/5/22 20:35
نویسنده : مامان آسیه
583 بازدید
اشتراک گذاری

ختم قــــــران تمام شد و خیلی خوشحال شدم

دردهای شبانه نمیذاره درست استراحت کنم

این هفته نوبت دکتر هم داشتم که گفت شنبه(24مرداد)باهاش هماهنگ کنم ببینه دکتر بیهوشی هست که بعدش تصمیم بگیره.داروهای بعد از زایمان رو هم نوشت 

(اینم بگم که الان با حساب دکتر 36هفته رو به پایان رسوندم)

هر روز خودمو با کارای سبک خونه از جمله گردگیری سرگرم میکنم

کارای سنگینو یا همسری انجام میده یا مامان و ابجیم

همسری واسه بچه ها لباس گرفته بود که سلیقشو تحسین کردم . لباسای صورتی دکمه دار

الحمدالله همه چی واسه ورود دخترا مهیاست 

آبجی گلی امروز تماس گرفت .خوشبحالش تو راه مشهد بودن با خانواده . حتما خیلی بهشون خوش میگذره

دلم واسه مسافرت یه ذره شده مخصوصا مشهـــــــــــــــــــــــد

اینم لباسایی که همسری واسه دخترا گرفته بود:

پسندها (7)

نظرات (9)

عمه جون
22 مرداد 94 20:41
سلام عزیزم .ایشالا به سلامتی فارغ شی گلم .منم دوست دارم عمه بشم وای عشق عمه دارم بیا وبلاگم نظر بده
آجی
22 مرداد 94 22:21
سلام انشاالله سالم بیان عزیزای دل
بهاربانو
23 مرداد 94 0:18
این روزا برات میشه خاطره... زودتر از اونی که فکرشو بکنیااااااااا... حالشو ببر حسابی خیلی خوبه که نی نی هاتون دوقلو اند... تنها نمی مونند تو این دوران تک فرزند پروری...
مامان محمدیاسین
23 مرداد 94 20:02
سلام.ایشالله زایمان خوبی داشته باشید.
مامان مریم
23 مرداد 94 21:06
سلام بسلامتی زایمان کنی دوستم، برا همه مامانها باردار دعاکن بوس
محجوب بانو
24 مرداد 94 0:04
سلام عزیزم انشالله بزودی عکس گل دختراتو برامون بذاری باز هم بیا پیشمون خوشحال میشیم
محجوب بانو
24 مرداد 94 0:11
سلام خانومی وبتون خیلی نازه ولی کاش منع کلیک راست نداشت آخه عکس هاتون خیلی نازن،دلمو بردن
مامانِ نی نی ها
24 مرداد 94 8:41
وای خدا بی صبرانه منتظر اومدن دخترام. حست خیلی قشنگه. خوب و پر انرژی.
آیداکوچولو
24 مرداد 94 15:12
به سلامتی نی نی های گلتون رو به آغوش بکشید و روی ماهشون رو ببینید