یسنا - حسنایسنا - حسنا، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه سن داره
پیوند آقا و بانو♥ ♥پیوند آقا و بانو♥ ♥، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 1 روز سن داره

سیب های سرخ زنـــ♥♥ــــدگی

26 روزه شدن یسنا و حسنا جونم

1394/6/19 12:11
نویسنده : مامان آسیه
530 بازدید
اشتراک گذاری

سلام . الحمدالله حال خانواده 4نفریمون خوبه 

دیروز دخملا رو بردم دکتر (مسعود هاشم زاده)

 شکلکهای جالب آروین شکلکهای جالب آروین شکلکهای جالب آروین شکلکهای جالب آروین

دکتر خیلی تعریف کرد از اینکه بهشون خوب رسیدم و وزنشون عالی شده 

وزن یسنا و حسنا یکی بود 2850

تا هفته اینده ان شا الله به 3کیلو میرسن

یه قطره کولیک هم داد واسه نفخشون که واقعا غلیظه و بوی تندی داره . موندم چطور دخترا میخورن

دیشب یسنا رو هر چقدر شیر میدادم سیر نمیشد . خودمم تعجب کرده بودم

برعکس حسنا که دیشب راحت خوابید و اصلا اذیتم نکرد.

بیخوابــــــــــــــــی خیلی سختهBegging

معمولا یسنا -حسنا ساعت 4صبح بیدار میشن و شیر میخوان . اونجاست که میمونم چکار کنم . هیچکدوم هم کوتاه نمیاد. همسری بهم کمک میکنه. بعدش ساعت 6نیم صبح دوباره میخوابن و ساعت 9بیدار میشن و دوباره شیر میخوان .

خیلی میترسم که دخترا بغلی بشن 

بیشتر وقتا اینقدر سرم شلوغه که وقت نمیکنم حتی اب بخورم 

دیشب کلی عکس ازشون انداختم که شبیه عکس اتلیه شد

 

پسندها (5)

نظرات (10)

خاله مژگان
19 شهریور 94 12:29
سلام مامانی. ماشالله چه نی نیای نازی. خدا براتون نگهشون داره. مامانی مهمون وب فنچم بشین. میتونیم تبادل لینک کنیم؟
محجوب بانو 💟
19 شهریور 94 13:39
سلام عزیزم انشالله که خدای مهربون همیشه عزیزاتون رو براتون حفظ کنه
ی فرشته کوشولو...
19 شهریور 94 17:07
سلام خاهری خوبی اجی؟ ان شالله دخترا زیر سایه شما و برادری بزرگ بشن و روزی ببینم که خبر قبولیشون رو تو بهترین دانشگاه و بهترین رشته میدی ابجی جان مراقب فرشته ها باش ابجی میشه رو قلبشون رو ببوسی جای من قلبشون بوی خدا میده ابجیه من خداروشکر کن الحمدورالله حتما اسپند بریز واسشون خاهری الهی خاله(منظور از خاله خودم هستم ها)قربونشون بشم این وروجکی که تل ابی زده داره میخنده فکر کنم داره خواب خدا رو میبینه اجیه من التماس دعا
ی فرشته کوشولو...
19 شهریور 94 17:25
طرف اومد جلو بهم گفت: مگه شما نمیگین سلم لمن سالمکم و حرب لمن حاربکم؟ گفتم: بله میگیم. حالا منظورت چی هست از این سوال؟ گفت: پس چرا این همه محکم به سینه خودتون میکوبید؟ باید دشمنای امام حسین رو محکم بزنین بغض گلوم رو گرفت، گفتم: آخه دم دست ترین دشمن امام حسین هوای نفس خودمونه ما به سینه مون میکوبیم تا اول از همه خودمون رو سرزنش کنیم که چرا نتونستیم سربازی باشیم برا صاحب الزمان(عج) ما قبل از هر دشمنی می خوایم با هوای نفسمون بجنگیم
مهدیه و ستیا جون
20 شهریور 94 17:00
ای جانم هزار ماشالا به این فرشته کوچولو های نازم فدای این دوتا خانوم طلا بشممم امیدوارم همیشه خالتون خوب باشه کوچولو ها بووووووس بووووس نازدونه ها
آجی
23 شهریور 94 1:51
جانم عزیز دل
الهام
23 شهریور 94 13:48
سلام عزیزم خدا نی نی های گلت رو برات نگه داره من الان این عکس های قشنگ رو دیدم
مامانِ نی نی
24 شهریور 94 17:41
چه عکسای قشنگی. چه مامان خوب و صبوری
نیکـتـ♥ــا
24 شهریور 94 21:55
چه دوقلوهایر نـــــازی خوش به حالشـــ مادرشون):
الــنـــازجوون
27 شهریور 94 14:47
سلام مامانییییییی خوب هستید؟خدا دوقلوهاتون رو حفظ کنه ....منم دوقلودارم سه ماهشونه دختر پسرن مایل بودید بیاید وبلام و اگه خواستید و اعتماد داشتید شماره بدیم تلگرامی در تماس باشیم تا از تجربیات هم استفاده کنیم....من که خیلی خوشحال میشم باعث افتخاره