یسنا - حسنایسنا - حسنا، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه سن داره
پیوند آقا و بانو♥ ♥پیوند آقا و بانو♥ ♥، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 1 روز سن داره

سیب های سرخ زنـــ♥♥ــــدگی

زندگیه شیرین....2 ماه و 21 روز

1394/8/16 12:43
نویسنده : مامان آسیه
755 بازدید
اشتراک گذاری

یسنا و حسنای من خوابشون کاملا تنظیم شده . 

دوساعت تکمیل بازی میکنن و بعد که خسته شدن نق میزنن که واسشون لالایی بخونم تا بخوابن

تقریبا تا دوساعت میخوابن و دوباره بیدار میشن 

حسنا یکم بینیش گرفته . چند دفعه از قطره سدیم کلراید استفاده کردم اما انگار فایده نداره

دمای اتاقو  معتدل نگه میدارم و کمتر از پوشک استفاده میکنم تا راحت باشن در واقع وقتی پوشک

هستن درست بازی نمیکنن و اذیتـــــــن حتی

گاهی اوقات با تعجب میبینم که تا دو یا سه ساعت ادرار نمیکنن 

ماشین کهنه شو رو رو به راه کردم و درست کار نکرد حالا قراره شوشو واسه تعمیرش اقدام کنه

کی تعمیر میشه رو باید بگم الله اعلــــــــــم

بد جور نیازمند دعا هستم . یه حاجت مهمی دارم که روز و شب دعا میکنم اما حتما مصلحته که

بهش نمیرسم . التماس دعـــــــــــــــــــــــــا

اینم آشپزیه همسری  :

               

پسندها (4)

نظرات (2)

مامانه شایلین
19 آبان 94 21:36
ای جان دووووووووووووووووووووقلو.. من عاشق دوقلوها هستم
مامان زهره
23 آبان 94 13:17
سلام دوقلوهای نازی دارید خدا براتون حفظشون کنه امیدوارم جشن150 سالگیشون زیر سایه خودتون در این وبلاگ به ثبت برسونید براتون بهترین ها رو آرزومندم