یسنا - حسنایسنا - حسنا، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه سن داره
پیوند آقا و بانو♥ ♥پیوند آقا و بانو♥ ♥، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 1 روز سن داره

سیب های سرخ زنـــ♥♥ــــدگی

سوراخ کردن گوش پرنسســـــــــــــا✤ ✤

1394/10/10 15:20
نویسنده : مامان آسیه
278 بازدید
اشتراک گذاری

4ماه و 15 روزگی پرنسسام

مبارکه مبارک...........ان شا الله بسلامتی از این روزای شیرینو همیشه ببینیم

بالاخره بعد از رایزنی های فراوان همسری وقت اضافه گیر اورد و

دخترا رو بردیم دکتر واسه اینکه خانم دکتر گوشاشونو سوراخ کنه   

اول توسط منشی به گوشاشون الکل زده شد و همچنین با یه خودکار علامت گذاشت،5مین منتظر موندیم تا دکتر اومد.خانم دکتر مهربون گفت :بیا دخترا رو خوشگل کنیم .من و ابجی  رنگای قرمز و سبز رو انتخاب کردیم و دکتر دستگاهشو برداشت . اول نوبت حسنا جون بود  .با تعجب اطرافشو نگاه میکرد و میخندید .دخترم خبر نداشت که تا چند ثانیه بعد مجبور به گریه میشه  .دستگاه رو که روی گوشش گذاشت و فشار داد  ..وااااااای حسنا کلی گریه کرد .رنگ نگین گوش حسنا جون قرمز بود و چقدر بهش میومد . یکم ساکتش کردم و دادم بغل ابجیم  . یسنا رو نشوندم  رو پاهام و دستاشو گرفتم  . یسنا هم مثل حسنا میخندید و همون ماجرا تکرار شد . البته یسنا خیلی گریه کرد (سینشم که خس خس میکرد دیگه بدتر) همه ی کسانی که تو مطب بودن به ما خیره شدن .دکتر گفت تا 5مین بعد فراموش میکنن دردشو  .من که هم ذوق کرده بودم و هم بخاطر گریه هاشون نگران . سوار ماشین که شدیم گریه هاشون تموم شد و شیشه شیر رو با سرعت خالی کردن .

البته از همسری خیلی دلگیر شدم که ایقدر دیر بفکر شد 

هدف من این بود که تو 2ماهگی گوشاشون سوراخ شه

دیشب کلی عکس ازشون انداختم که همشون محشر شد

اخه از دیشبه که گوشاشون سوراخ شده خیلی عذاب میبینم واسه دیدن دخترام

میپرسین چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

خب دخترا غلت زدنو کامل یاد گرفتن و وقتی غلت میزنن ،گوشاشون به لباس یا کلاه یا هر چیزی که اطرافشون باشه حتی به فرش کشیده میشه و میزنن زیر گریه

با هر دفعه گریشون دل من ریش میشه

                                                               

پسندها (7)

نظرات (4)

سورنا
14 دی 94 15:09
مبارررررررررررررررررررررکه
maman lida
15 دی 94 14:17
الهییییی ناناز خانما مبارک باشه
【p】【a】【r】【y】【a】
19 دی 94 14:15
سلام ~~~~~~~~$$$$ ~~~~~~~~~~..$$**$$ ~~~~~~~~~...$$$**$$ ..دوست خوبم.. $$$~~~'$$ ~~~~~~~~$$$"~~~~$$ ~~~~~~~~$$$~~~~.$$ من آپمممم ~~$$~~~~..$$ ~~~~~~~~$$~~~~.$$$ یه ~~~~~~ $$~~~$$$$ ~~~~~~~~~$$$$$$$$ ~~سری~~~~$$$$$$$ ~~~~~~~.$$$$$$* ~میزنی~$$$$$$$" ~~~~.$$$$$$$.... ~~~$$$$$$"`$ ~~$$$$$*~~~$$ ~$$$$$~~~~~$$.$.. $$$$$~~~~$$$$$$$$$$. $$$$~~~.$$$$$$$$$$$$$ $$$~~~~$$$*~'$~~$*$$$$ $$$~~~'$$"~~~$$~~~$$$$ 3$$~~~~$$~~~~$$~~~~$$$ ~$$$~~~$$$~~~'$~~~~$$$ ~'*$$~~~~$$$~~$$~~:$$ ~~~$$$$~~~~~~~$$~$$" ~~~~~$$*$$$$$$$$$" ~~~~~~~~~~````~$$ منتظرحضورسبزت هستم.'$ ~~~~~~~~..~~~~~~$$ ~.........~نظــــــــر~~~~$$ ~~~~~ســــــــــــتاره~~~$$ ~~~~~یـــــــادت نره~~~$$ ~~~~~~$$$$$"~~.$$ ~~~~~~~"*$$$$
ترنم
20 بهمن 94 14:26
ای جونم چقدر خوشگلین شماها