یسنا - حسنایسنا - حسنا، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه سن داره
پیوند آقا و بانو♥ ♥پیوند آقا و بانو♥ ♥، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 1 روز سن داره

سیب های سرخ زنـــ♥♥ــــدگی

هفته 27 بارداری و آغاز ماه هفت

1394/3/27 22:28
نویسنده : مامان آسیه
403 بازدید
اشتراک گذاری

فقط میتونم بگم خدایا شکرت که بهم صبر و امید میدی ハート のデコメ絵文字

این هفته خیلی شلوغ بود و البته خوب بود چون سرگرم بودم   

با همسری رفتیم بازار و واسه نفس های زندگیمون عروسک و وسایل بچگانه گرفتیم  

بیست و پنجم نوبت دکتر داشتم و بعد از اینکه ضربان قلبشونو با دستگاه داپلر چک کرد حالم خیلی خوب شدピンク のデコメ絵文字

دکتر گفت وزنم زیاده و باید مصرف برنج و شیرینی رو کم کنم ( در کل 14کیلو تا حالا اضاف کردم)可愛い。シール。 のデコメ絵文字

همچنین واسم قرص کلسیم مخصوص و قرص اهن تجویز کرد و یه آزمایش گلوکز نوشت Emoticon  Emoticon

بیست و ششم ساعت 7نیم با همسری رفتیم آزمایشگاه و تو 4 ساعت ، هر یک ساعت نمونه برداری میگرفت البته قبلش یه محلول شیرین خوردم. همسری حسابی خسته شده بود و خسته تر از اون من بودم چون ناشتا و گرسنه بودم و یسنا و حسنا مدام لگد میزدن . حتما با خودشون میگفتن مامانی امروز ما رو فراموش کرده . خلاصه ساعت 11 نمونه برداری تموم شد

بیست و هفتم هم ساعت 9نیم صبح رفتیم درمانگاه و بعد از چک کردن وضعییتم و شنیدن صدای قلب عروسکام ساعت 12برگشتیم خونه.........با آغاز ماه رمضان از خدا میخوام حاجت همه رو و مخصوصا کسانی که در انتظار شنیدن گریه ی نوزادن حاجت روا کنه .

شکلکهای جالب آروین                  شکلکهای جالب آروین

اینم عروسکای دو دختر نازمون:

 

پسندها (2)

نظرات (5)

narjes jo0on
28 خرداد 94 18:01
سلام خوشگل خانوم وبتون عالیه راستی خودتون چی خوبین به وبم بیایین اگه دوست داشتین نظر هم بدین باتبادل لینک هم موافقم اگه دوست داشتین خبر بدین تا باهم تبادل لینک کنیم
مامان آسیه
پاسخ
سلام.متشکر دوست عزیز تبادل لینک با هیچ وبلاگی ندارم ممنون از نظرتون
کوچولو
29 خرداد 94 22:33
سلام ممنون از نظرتون نی نی های ناز شما هنوز به دنیا نیومدن؟ انشاالله سالم باشند.
مامان آسیه
پاسخ
سلام دوست عزیز. همچنان منتظرشونم . وارد ماه هفت شدم التماس دعا
مریم بانو
30 خرداد 94 20:36
___________________-------- _________________.-'.....&.....'-. ________________\.................../ _______________:.....o.....o........; ______________(.........(_............) _______________:.....................: ________________/......__........\ _________________`-._____.-'شاد باشي مهربون ___________________\`"""`'/ __________________\......,...../ _________________\_|\/\/\/..__/ ________________(___|\/\/\//.___) __________________|_______|آرزومند آرزوهــــاي قشنگت ___________________)_ |_ (__ ________________(_____|_____) ............ *•~-.¸,.-~* آپ کردم *•~-.¸,.-~*...........
مامانی علی(زینب)
31 خرداد 94 0:16
سلام آسیه جوووون خیلی خوشحال شدم به وبمون اومدی بازم بیا این مدته یکم سرم شلوغه اما حتما میام میخونم پستات رو
مرضیه(مامان 3جوجه طلایی)
31 خرداد 94 12:56
سلام و دعای قشنگی بود انشاءالله. مواظب شیشه های عمرت باشه . من از اول بارداریم تا آخر 12 کیلو اضافه کردم توی هر چک کاپ یه کیلو اضافه می کردم البته بگم ماه های آخر هر دو هفته باید دکتر می رفتم. خیلی مراعات می کردم برنج خیلی کم می خوردم و بیشتر با خورشت خودم را سیر می کردم ماه آخر هم مامانم یک روز درمیان مجبورم می کرد عصاره گوشت بخورم البته از اوایل بارداریم می خوردم اما دیگه آخریها خسته شده بودم و مزش را دوست نداشتم. اما حجمش کمه و زود سیر می کنه مخصوصا برای شما که جای معدتون کم هست عالیه.