یسنا - حسنایسنا - حسنا، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه سن داره
پیوند آقا و بانو♥ ♥پیوند آقا و بانو♥ ♥، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 1 روز سن داره

سیب های سرخ زنـــ♥♥ــــدگی

هفتــــــ❀ــــــــه 29 بارداری

1394/4/11 21:07
نویسنده : مامان آسیه
406 بازدید
اشتراک گذاری

خیلی گرمایی شدم و  دست و پاهام مدام داغه ؛اصلا با کولر هم سرد نمیشم مگر حمام . که اونم تا یه ساعت سر حالم بعد برمیگردم به همون حالت قبل              

اشتهام افت کرده و هیچی میل ندارم انگار خودبخود سیرم . با این حال سعی میکنم شیر و خرما رو ادامه بدم 

                                                      

نوبت دکتر هم داشتم  _آزمایش گلوکزی که دادم رو بررسی کرد و گفت مشکلی ندارم و فقط کم خونم _صدای قلب نی نییام رو هم شنیدم _ خدا راشکر رشدشون عالیه_ سونو رو واسه 24 همین ماه نوشت _ وزنم هم 59 بود که گفت خوبه _ آمپول بتامتازون داد ( 6عدد که باید هر 24 ساعت تزریق بشه . امشب با همسری میرم سه تاشو عضلانی تزریق کنم) _ واسه درد پاهام هم کلسیکیر داد _ اینم لیست داروهام:

قرص ایزوکسپوپرین _ 40عدد _ که باید از 8 ساعت مصرف کنم

تزریقی بتامتازون _6عدد

کپسول ایزن پلاس _20عدد _هر روز صبح 

قرص فرفولیک _ 40عدد _ شبی دو عدد

قرص کلسیکیر _20عدد_ هر روز

کپسول پرگناکر_20 عدد_ هر روز 

از این هفته ترک های شکمم شروع شده و همسری بهم کمک میکنه تا روغن زیتون به پوستم بزنم今日の新着です!(b^ー°)7月7日 七夕 のデコメ絵文字

درد زانو و لگن خیلی اذیتم میکنه و شبا خواب درستی ندارم . انقباض هم که واسم تنگیه نفس میاره و شبا که انقباض میاد سراغم سریع بلند میشم چون احساس خفگی میکنم. حالم خیلی بد میشهدنیای شکلک

پسندها (3)

نظرات (1)

مامان محمد
11 تیر 94 23:03
سلام عزیزم بسلامتی ایشالله ..منم تو 29هفتگی بارداریم هستم.نی نی منم دختره اما یه قله..خخ..اسمش هم قراره بزاریم یسنا واقعا تصادف جالبیه.ایشالله کوچولوهات سالم بیان تو بغلت