یسنا - حسنایسنا - حسنا، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه سن داره
پیوند آقا و بانو♥ ♥پیوند آقا و بانو♥ ♥، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 1 روز سن داره

سیب های سرخ زنـــ♥♥ــــدگی

هفته 28 بــــ♡ــــــ♡ـــارداری

1394/4/3 15:07
نویسنده : مامان آسیه
575 بازدید
اشتراک گذاری

آزمایش گلوکزو هنوز دکتر ندیده که نظر بده چون 11 همین ماه نوبت دارم .اما بنظر خودم قندم پایینه 

درد شدید پا و لگن خیلی اذیتم میکنه و شبا دردش بیشتر میشه 

بعضی وقتا کمر درد دارم که با دو ساعت استراحت تقریبا ساکت میشه 

متاسفانه نمیتونم زیاد پیاده روی کنم چون خیلی زود تپش قلب میگیرم و پاهام درد میگیره

هر صبح که بیدار میشم پاهام ورم زیادی کرده 

شیر محلی رو خیلی دوس دارم و  همسری به محض اتمام شیر واسم تهیه میکنه

به شیرینی و خربزه و هندوانه و ماست علاقه شدید پیدا کردم . مخصوصا حالا که ماه رمضانه طرفدار  زولبیا و بامیه ام .

بیشتر لباسام واسم تنگ شده و فقط لباس بارداری میپوشم

                     

پسندها (3)

نظرات (5)

مامان محمد عارف
3 تیر 94 15:31
تبریک میگم ... ایشالا بسلامتی زایمان کنی
مدیر سایت نی نی عکس
3 تیر 94 16:09
سلام مامان مهربون عکس این جیگرو برای نی نی عکس بفرست تا جایزه بگیره و کلی خوشحال شه. http://www.niniaxs.ir اگه مایل به تبادل لینک هم هستی لینکمون رو توی وبلاگتون قرار بدید و به ما بگید به قید قرعه به مامان های فعال و معرفی کننده سایتمون جایزه میدیم
مرضیه(مامان 3جوجه طلایی)
4 تیر 94 9:56
سلام عزیزم. سعی کنین تا می تونین شیرینی نخورین . همین باعث دیابت می شه یکمی خوددار باشین و عسل بخورین تا می تونین شکر و قند هم نخورین. مواظب خودتون باشین. توی شیر عسل بزنین. میوه نفاخ می خورین دلدرد می گیرین کمی زنجبیل نفخ شکر و هندوانه را کم می کنه البته من تا چایی نبات نمی خوردم دلدردم آروم نمی گرفت و از دید گریه می کردم . سعی کنین که حتما هفته ای دو سه بار عصاره گوشت توی شیشه بخورین بهتره ماهیچه باشه . اگه لازمه بگین نحوه درست کردنش را توضیح بدم. مراقب خودتون و شیشه عمرتون باشین
آبجی فاطمه
5 تیر 94 16:15
سللامممم مبارکه انشالله پا قدمش خیر باشه به منم سر بزن
مامانی
6 تیر 94 1:05
مبارکه مامانی...خیلی مواظب خودت باش...انشالا به سلامتی و مبارکی ...همسایمه من 2قلو دختر داره....خیلی بامزه و شیرینن ...منتظر خبر تولد کوچولوت هستیم